Serwis internetowy www.solet.pl wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Ci korzystania z naszej witryny oraz zbierania anonimowych statystyk pozwalających ulepszać nam funkcjonalność i treść witryny. Używamy mechanizmu cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie. x
Strona główna Mapa strony
Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Solet Sp. z o.o. realizuje projekt

„Platforma B2B z usługą SaaS automatyzującą prowadzenie procesu budżetowania pomiędzy Wnioskodawcą a partnerami biznesowymi”,

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (2007–2013), działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.

Przedmiotem projektu jest stworzenie platformy B2B w modelu SaaS, pozwalającej zautomatyzować procesy biznesowe przy realizacji usługi budżetowania zachodzące na linii Wnioskodawca – Partnerzy.

Projekt będzie realizowany w latach 2014-2015.


Kontakt:

Solet Sp. z o.o.
Al. Wincentego Witosa 16
20-315 Lublin
tel. +48 81 458 11 58, fax +48 81 444 39 53

Kierownik Projektu: Marcin Wójcicki
e-mail:

Unia Europejska Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość

Solet Business Intelligence

Rozwiązania

sbi SPRZEDAŻ

  • Wieloprzekrojowa analiza dynamiki i struktury sprzedaży, w tym m.in. w przekroju na pozycje asortymentu, klienta, kanał sprzedaży z odniesieniem do cech transakcji sprzedaży, partii magazynowych i dokumentów zamówień
  • Raporty dziennej sprzedaży detalicznej, w tym średnia sprzedaż na paragonie wg struktury geograficznej
  • Analiza sprzedaży gazetkowej i sprzedaży marek własnych
  • Analiza trendu sprzedaży koszyka asortymentowego
  • Indeks cenowy, porównanie ceny koszyka asortymentowego w przekroju na punkty sprzedaży z odniesieniem do wybranych punktów sprzedaży konkurencji
  • Analiza numeryczna
  • Analiza efektywności akcji marketingowych
  • Monitorowanie kosztów promocji
  • Analiza rabatów w strukturze rodzajowej w odniesieniu do cen katalogowych, wskaźnik stopnia zagłuszania marży
  • Analiza rabatów retrospektywnych
  • Monitorowanie współczynników lojalności klienta, w tym częstotliwość i wielkość zakupów w strukturze asortymentowej
  • Analiza ankiet i badań rynkowych
  • Analiza marży standardowej i wyniku ekonomicznego transakcji sprzedaży z uwzględnieniem rozliczonych kosztów zaangażowanego kapitału, kosztów logistycznych, kosztów transportu oraz udzielonych i otrzymanych rabatów retrospektywnych
  • Analizy efektywności działań sprzedawców, przedstawicieli handlowych, RSM, ASM, grup sprzedawców, w tym stopień realizacji targetów
  • Analiza rentowności punktu sprzedaży, grup asortymentu, produktów, kanałów sprzedaży i klientów
  • Analiza sprzedaży i rotacji asortymentu z ekspozycji
  • Analiza sprzedaży kuponowej oraz z walizek producentów
  • Analiza wyników boksów wystawienniczych, w tym wskaźniki sprzedaży i marży jednostkowej na pojedynczy fakt wystąpienia danego asortymentu w boksie
  • Udział sprzedaży do udziału w powierzchni
  • Stopień realizacji zamówień od klientów, w tym analiza sprzedaży utraconej z określeniem przyczyny i wartości utraconej marży
  • Analiza dynamiki i struktury należności w przekroju na klienta i przedstawiciela handlowego
  • Szacowanie wpływów gotówki w odniesieniu do transakcji sprzedaży
© 2010 Solet Business Intelligence Created by WebChili Designed by VenaArt