Wieloprzekrojowa analiza sprzedaży

Firma Tarczyński S.A. prowadzi działalność w zakresie przetwórstwa mięsa. Spółka w swojej ofercie posiada pełną gamę wyrobów wytwarzanych głównie z mięsa wieprzowego oraz drobiowego i może się pochwalić jednym z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa mięsnego w Europie. W firmie wdrożony został System Zarządzania Jakością ISO oraz system HACCP. O najwyższej jakości produktów marki Tarczyński świadczą także liczne nagrody i wyróżnienia, jak: Medal Europejski, certyfikat konkursu „Najlepsze w Polsce”, dyplom Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi za produkty najwyższej jakości, tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play”.

Wdrożony System Analiz Business Intelligence ma za zadanie umożliwić wieloprzekrojową analizę dynamiki i struktury sprzedaży w odniesieniu do cech pozycji transakcji sprzedaży. W szczególności system pozwolił na analizę miar ilościowych i wartościowych sprzedaży hurtowej oraz detalicznej. Za pomocą dodatkowych funkcji systemu możliwe będzie zarządzanie systemami wspierania sprzedaży.

Umiejętności

Opublikowano w dniu

Sierpień 3, 2018

Umiejętności

Opublikowano w dniu

Sierpień 3, 2018

Realizacje